Jaylaa jewelry

Gister deelde ik al deze afbeelding met jullie, vandaag laat ik jullie zien wat ik heb ontvangen! 

 
Een erg leuk pakketje met een mintgroene veer! I love it. 

 Super leuk! Speciaal voor mij gemaakt! Jaylaa jewelry maakt handgemaakte sieraden! Een armbandje met m’n naam! Een nieuwe trend om jouw armparty extra persoonlijk te maken. 

Ook een super leuke combinatie roze met een mintgroene Buddha!  
   
 

Ik ben er super blij mee! En er zijn nog veel meer leuke handgemaakte sieraden bij Jaylaa jewelry! Ook gratis verzending met code; Melissa !! Shop hier 

Jaylaa jewelry is te vinden op Instagram, twitter en Facebook! Volg & like jij Jaylaa jewelry al?

  

Wat vind jij van de handgemaakte sieraden? Kende jij de webshop al? 

Liefs, Melissa 


Ps. Volgen jullie mijn Bloglovin,  Facebook & Twitter & Instagram al?

4 gedachten over “Jaylaa jewelry

Geef een reactie

